OZÓN

Čištění klimatizace a dezinfekce auta ozónem

Čištění klimatizace ozónem a dezinfekce touto metodou, je jednou z mála nejúčinnějších metod, jak vyčistit klimatizaci či interiér vozu až na úroveň bakterií, roztočů, plísní a virů. Tato efektivní metoda dezinfekce auta ozónem trvá od 30 minut (malé auto) do 2 hodin (autobus).

 

CO JE OZON ?

Ozon je bezbarvý, ve vyšších koncentracích namodralý plyn, těžší než vzduch. Je tvořen třemi atomy kyslíku (O3). Přezdívá se mu také „aktivní kyslík„. Vzhledem k nahromaděné energii je molekula ozonu velmi nestabilní a po krátké době se zpět samovolně rozpadá na kyslík (O2).

 

DEZINFEKCE AUTOMOBILŮ

Zdá se vám, že cítíte v automobilu zatuchlý zápach? Příčinou je vlhkost, která se sráží na výparníku klimatizace. S vlhkostí se zde usazují i drobné nečistoty, které vytvářejí půdu pro mikroskopické částice jako jsou bakterie, houby a roztoče. Posádka vozidla pak všechny tyto mikroby vdechuje. Tedy i děti a alergici.

Chcete zažít opravdu 100% vydezinfikovaný automobil, zbavený nepříjemných zápachů (od cigaret, zvířat, po rozlitém mléce) a neviditelných nepřátel v podobě virů, baktérií, plísní, roztočů a nejrůznějších typů alergenů? Spolehněte se na OZON, nejúčinnější přírodní oxidační činidlo, jaké je v současné době známo.

Ozon se jako plyn dostane opravdu všude, kam se běžné sprejové dezinfekce nedostanou. Neexistuje žádný virus ani bakterie, které by ozonu dokázaly odolat. Ozon je 3000x rychlejší než chlór.

 

Kde se v automobilu bere nepříjemný zápach?
1. Klimatizační systém – velkými změnami teplot vzniká vlhkost, která vytváří ideální místo pro růst a množení bakterií a plísní. Posádka vozu pak vdechuje takto infikovaný vzduch.
2. Voda z tajícího sněhu apod., která se dostane pod koberečky a způsobuje tvorbu plísní.
3. Špatná cirkulace vzduchu díky usazenému kabinovému filtru.
Veškerá tvorba baktérií a plísní je doprovázena nežádoucím zápachem v interiéru automobilu. Problém se umocňuje tím, když vozidlo není dostatečně větráno. Navíc bakterie a plísně jsou původci řady zdravotních problémů nejen řidičů, ale i ostatních pasažérů. Výsledkem tedy může být pálení očí, podráždění dýchacích cest, v horším případě dochází k bakteriálním infekcím či alergickým reakcím.

Ventilace automobilů střední třídy má výkon od 300 do 2.200 l/min. Po ujetí 10.000 km se na pylovém filtru, ale i v celé vzduchotechnice vozu nashromáždí asi 500 g nečistot prosycených vzniklými bakteriemi a plísněmi. Čistění je proto nezbytné nejpozději po šesti měsících při průměrném provozu automobilu. Po tomto opatření doporučujeme vyměnit kabinový filtr, aby nedocházelo ke zpětnému usazování.

 

Více informací o aplikaci ozonu

 

nofoto

Zboží bylo přidáno do nákupního košíku. Zpět k nákupu K objednávce

nahoru